Ver todos los artículos
22 Jul 2021 | Noticias

Celebramos el Día de Galicia

El próximo día 25 de julio es un día muy especial para todos los gallegos ya que coinciden dos celebraciones muy importantes: por un lado, se celebra el Día de Galicia, o día da Patria, y, por otro, se conmemora la festividad de Santiago Apóstol, patrón de múltiples localidades tanto de Galicia como del resto de España.

Este año, además, también se celebra el Año Xacobeo, ya que la festividad de Santiago Apóstol coincide en domingo. La crisis sanitaria provocada por el COVID-19 en España ha provocado que por primera vez en la historia el Año Santo Xacobeo se celebre durante dos años seguidos (2021-2022); el anterior fue en 2010 y el próximo será en 2027.

El lugar de Galicia donde más se celebra este día es, como no, en la ciudad de Santiago de Compostela, con su espectáculo de fuegos artificiales de la noche del 24 y la misa solemne en la Catedral del día siguiente, durante la cual, el Rey hace la tradicional ofrenda al Apóstol Santiago.

En otras muchas localidades, donde DomusVi presta su Servicio de Teleasistencia, también se celebra este patrón, como son Bembrive (Vigo), Arcade (Soutomaior), Alxén (Salvaterra de Miño), Viascón (Cerdedo-Cotobade), Malvas (Tui), Arnego y Fafián (Rodeiro), Breixa y Taboada (Sileda) y Tortoreos (As Neves).

Felicitamos desde este blog a todos/as los gallegos/as, en especial a nuestro/as usuarios/as.

 

GALEGO:

O próximo día 25 de xullo é un día moi especial para todos os galegos xa que coinciden dúas celebracións moi importantes: por unha banda, celébrase o Día de Galicia, ou día da Patria, e, por outro, conmemórase a festividade de Santiago Apóstolo, patrón de múltiples localidades tanto de Galicia como do resto de España.

Este ano, ademais, tamén se celebra o Ano Xacobeo, xa que a festividade de Santiago Apóstolo coincide en domingo. A crise sanitaria provocada pola COVID-19 en España provocou que por primeira vez na historia o Ano Santo Xacobeo se celebre durante dous anos seguidos (2021-2022); o anterior foi en 2010 e o próximo será en 2027.

O lugar de Galicia onde máis se celebra este día é, como non, na cidade de Santiago de Compostela, co seu espectáculo de fogos artificiais da noite do 24 e a misa solemne na Catedral do día seguinte, durante a cal, o Rei fai a tradicional ofrenda ao Apóstolo Santiago.

Noutras moitas localidades, onde DomusVi presta o seu Servizo de Teleasistencia, tamén se celebra este patrón, como son Bembrive (Vigo), Arcade (Soutomaior), Alxén (Salvaterra de Miño), Viascón (Cerdedo-Cotobade), Malvas (Tui), Arnego e Fafián (Rodeiro), Breixa e Taboada (Sileda) e Tortoreos (As Neves).

Felicitamos desde este blog a todos/as os galegos/as, en especial ao noso/as usuarios/as.

 

Imagen: Contando Estrelas from Vigo, España / Spain, CC BY-SA 2.0, via Wikimedia Commons
Compartir:

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Ver todos los artículos