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10/08/2018



Publicado el 10 agosto, 2018 - 10:20h

Buenos días, blogueros:

Hoy os queremos presentar nuestro servicio de prestación de Teleasistencia en la Diputación de Ourense.

Este servicio representa uno de los pilares de la política social la Diputación, constituyendo un objetivo de atención prioritaria que evidencia el esfuerzo que desde la gestión provincial se ha venido haciendo en los últimos años, trabajando en una mejora constante que ha permitido que el Servicio evolucione de un modo destacado.

Constituye un importante elemento de seguridad y tranquilidad, sobre todo para las personas mayores que viven solas o pasan gran parte del día sin ninguna compañía y que son susceptibles de encontrarse en situación de riesgo por fragilidad, teniendo en cuenta además la dispersión y geografía de la zona.

Los Sistemas y Servicios de Teleasistencia Domiciliaria publica de la Diputación, además de dotar a los usuarios de un eficaz mecanismo de comunicación interpersonal, individualizado, ininterrumpido y permanente (24 horas, los 365 días del año), trabajan para ayudar a la mejora de la gestión de Servicios Sociales, y aportan a los usuarios y sus familiares compañía, seguridad, tranquilidad, potencian la autonomía personal, previenen situaciones de riesgo, proporciona atención inmediata ante situaciones de emergencia social o sanitaria con personal especializado y, en definitiva, Calidad de Vida, al poder permanecer en su entorno habitual evitando soledad y desarraigo.

 

Bos días, blogueiros:

Hoxe queremos presentarvos o noso servizo de prestación de Teleasistencia na Deputación de Ourense.

Este servizo, representa uns dos pilares da política social da Deputación, constituíndo un obxectivo de atención prioritaria que evidencia o esforzo que dende a xestión provincial vense facendo nos últimos anos, traballando nunha constante mellora que permite que o Servizo evolucione dun modo destacado.

Conforma un elemento importante de seguridade e tranquilidade, sobre todo para as persoas maiores que viven solas ou pasan gran parte do día sen ningunha compañía e que son susceptibles de atoparse en situacións de risco por fraxilidades, tendo en conta ademais a dispersión e xeografía da zona.

Os Sistemas e Servizos de Teleasistencia Domiciliaria pública da Deputación, ademais de dotar ós usuarios dun eficaz mecanismo de comunicación interpersoal, individualizado, ininterrompido e permanente (24 horas, os 365 días do ano), traballan para axudar á mellora da xestión dos Servizos Sociais, e aportan ós usuarios e os seus familiares compañía, seguridade, tranquilidade, potencian a autonomía persoal, preveñen situacións de risco, proporcionan atención inmediata ante situacións de emerxencia social ou sanitaria co persoal especializado e, en definitiva, Calidade de Vida, ó poder permanecer no seu entorno habitual evitando a soidade e desarraigo.

 

Todos los profesionales de Teleasistencia, os deseamos que tengáis un buen fin de semana.

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